Néhány éve kaptam egy érdekes megkeresést Rékától, aki egy fenntartható kutya márkát álmodott meg. Akkor még nem sejtettem, hogy ez egy hosszú távú együttműködés/barátság kezdete lesz. Azóta minden termékét és kollekcióját én fotózom, és szerinte fantasztikus képek születnek 🙂 Arról nem is beszélve, hogy a kutyám, Tibi minden kollekcióhoz modellkedik. Szeretném, ha ti is megismernétek Őt és a márkát, szóval hoztam nektek egy rövid bemutatkozást a The Hound Project-től.

Kérlek pár mondatban mesélj a márkáról.

A The Hound Project 2018-ban alakult azzal a szándékkal, hogy egy elérhető és stílusos márkát hozzon létre kutya imádó gazdiknak. Valamint azért, hogy felhívja a figyelmet a fenntartható termékek és okos választás fontosságára. Első modellünk, és inspirációnk egy talált kutya volt, Bodza. Az akkori piacot felmérve jöttünk rá, hogy komoly igény van egyedileg tervezett, különleges designer dabarokra amik egyben praktikusak is. Így kezdődött a The Hound Project, ami egy sokkal komolyabb márkává nőtte ki magát mint amire valaha is számítottunk.
Termékeink nagy része újrahasznosított anyagból készül a legnagyobb gondossággal. Igyekszünk a legjobb minőségre törekedni, hogy a darabokat sokáig hordhassák a kutyusok. Az állati eredetű termékek (bőr és szőrme) gyakran embertelen körülmények között tartott állatokon keresztül kerülnek a piacra. Ezért ezeket teljesen kizártuk az alapanyagaink közül, vegán bőrrel helyettesítve azt. Az anyagok beszerzése, nyomása, a termékek gyártása és csomagolása mind itthon történik. Ezáltal próbáljuk csökkeneteni a cég ökológiai lábnyomát.

Miben más a The Hound Project mint a versenytársak?

Mikor elindult a The Hound Project már akkor tudtuk hogy más lesz mint jelenleg a piacon található bármelyik márka. Ez főleg abból adódik, hogy minden kabát és játék teljesen egyedi mintával készül. Ezeket a mintákat mi tervezzük és készíttetjük el az állandó trendek alapján. Ez teszi teljesen egyedivé a termékeket és emeli ki őket a piacon lévő hasonló darabok közül.

Mik a hosszú távú célok?

Itt talán azt említeném meg, hogy szeretnénk ha pár éven belül az összes termék újrahasznosított vagy lebomló alapanyagból készülne. Hamarosan piacra dobunk egy vegán bőr termékcsaládot,

amely 85%-ban növényi eredetű rostokból készül és teljesen lebomlik. Ez egy abszolút újítás a piacon, mivel senki nem használja még kutya termékekben.

A folyamatos termékfejlesztés és tesztelés lehetővé teszi hogy mindig az aktuális trendekhez igazodó darabokat dobjunk piacra. Valamint azt is, hogy minden terméket valóban kutyákra tervezzünk. Így folyamatosan tudunk bővülni és növekedni. Emellett olyan termékeket hozunk létre amik nem csak fenntarthatóak de amikre valódi piaci igény is van. Ezt szem előtt tartva szeretnénk növekedni. Szerintünk a fenntartható gondolkodásra és az újrahasznosításra nagyobb szükség van, mint egy újabb eldobható termékre.

Tudj meg többet a márkáról és fantasztikus termékeikről erre a linkre kattintva.